۵ پاسخ

بیمارستان دولتی خیلی هزینه کمی میشه

من مطب انجام میدم 300میگیره .الان بیمارستان دولتی انجام دادم 80شد

منم تقریبا۱تومن شد
تقریبا ۱ ماه پیش

بیمارستان بری ارزونتره
من انجان دادم ۱۵۰

۹۸۰ دادم ۴،۵ روز پیش

سوال های مرتبط

مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی