۲ پاسخ

مگه میشه شیرین نباشه؟ قطعا شکر داره

عالیه چرا بهش بده فقط اگه زیاد زعفران نداره

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۱۰ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی