۷ پاسخ

خوب وزن گرفته ک.ایرادش چیه؟؟
عزیزم وزن ماهانه ی هر بچه ای،اول بستگی ب وزن تولدش داره و دوم به جثه ی پدرو مادرش..

چی می‌خورید شهرتون زیاده من سینه هام شله

بدنیا اومد 3800
دوماهگی 6500
شیر خودمو میخوره

شیر خودمو میخوره اول ۳ کیلو بود الان شده ۶ کیلو

دو ماهگی ۵۸۰۰ بود

۳۱۰۰بود الان ۶۱۰۰ببلاک میخوره

دوکیلو بود الان ۵/۱۵۰ شده

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷پسملی🩵 مامان دخملی🩷پسملی🩵 ۳ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی