دکترم گفت فردا برم سونو برای قلب
زود نیست ۷ هفته و ۴ روز؟

۷ پاسخ

نه عزیزم
بهتره طبق دستورالعمل پزشکت پيش بری

من ۷ و ۲ روز بودم تو سونو تشکیل شده بود

نه زود نیست حتما برو من خودم 6هفته و 4روز بود رفتم

دیگه دکتر گفته دیگه!!
نه‌ زود که نیست دیر هم شده
از هفته ۶ به بعد میتونی بری

ن عالیه

نه عزیزم خوبه منم هفت هفته و چهار روز رفتم

توکل کن برو اصلا نگران نباش چون با خوشحالی برمیگردی🥹😉

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری