شماهم توی بارداری ریزش مو داشتید؟
چی استفاده کردید که بهتر شد؟

۷ پاسخ

من یه جور وحشتناکی داره موهام میریزه یک سوم شدن موهام کل خونه پر موعه 😭

منم سه ماه اول ریزشه مو داشتم الان ندارم اصلا

من موهام بیشتر شده که.

منم موهام میریزه قشنگ نصف شده تارهاشم نازک شده همش چرب میشه میچسبه ب سرم
دکتر هم گفت طبیعیه بخاطر افزایش هورموناته ی مدت دیگه خوب میشه🫠

جالبه من ریزش موم قطع شده🙄

منم به شدت موهام میریزه به دکترمم گفت هیچی نگفت

اره خیلی ، فعلا هیچی تا بدنیا بیان

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد