۳ پاسخ

مولفیکس زیاد میخوای بخری اشتباهه چون هم حساسیت میده هم چسبش ضعیفه

پوشک در حد همون دو سه بسته ای که گرفتی بسه
من خودم دو بسته گرفتم
یهو ممکنه حساسیت نشون بده باید کلا برندشو عوض کنی
صبر کن همون موقع اگه بهش افتاد بخر

پوشک زیاد نخر ی موقع حساسیت نشون بده ب ی مارک

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد