۹ پاسخ

سلام عزيزم از رژيم كه واسه زيبايي گرفتي به كسي نميدي؟؟

بهم درخواست بده پرم

من سایز۵زیاد استفاده کردم

زیاد نگیر ممکنه ی مارک به پاهاش نسازه و پوستش حساسیت بده

من دو دوتا بسته ۴۴تایی گرفتم البته۲کوچیک ینی ۳.۶وزن

من یه بسته سایز ۰
دو بسته سایر ۱
یه بسته سایز ۲
یه بسته سایز ۳
خریدم دیگه نمیخرم انشالا تا ببینم اینا براش چطوره چقدر مصرف میشه اندازه اش دستم بیاد

نمیشه گفت. بچه هاباهم فرق دارن ممکنه یکی بیشتر یکی‌کمتر کثیف کنه

من دیروز دو خریدم
سوال منم هس

۲ من دوتا بسته خریدم ولی میگن بیشترین استفاده از سایز ۳ و۴

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد