۱۰ پاسخ

من کلا یه ۴۴ تایی ۱ مصرف کردم دوسه تا از آخراشم اضافه بود دیگه

دو بسته 40تایی بخر بقیه اش سایز 2

عزیزم من تاپیک شمارو درمورد هماتوم خوندم .. خیلی الگو خونریزی و سایز هماتومتون شبیه من بوده..میشه بگید کی تموم شد و چجوری تموم شد؟؟ممنون🌷

چه برندی بخریم؟؟؟

من سه تا بسته خریدم
میگن اوایل خراب کاری زیاده

من دو بسته ۴۰ تایی خریدم

من سایز صفر گرفتم واسه بیمارستان

بستگی به‌جسه بچه ات داره میبینی بعضی ها دور رونشون تپلیه زود باید ۲ استفاده کنی
من پسرم تپلی بود سایز یک بعد از چهلمش کوچیک‌شد روش اونم از رونش وگرنه کمراشون خوبه
ولی الان دکتر میگه این نی نی ایم ریزه اس
احتمال میدم بیشتر سایز یک استفاده کنم
همیشه هم برای من از دور رونشون تنگ میشد وگرنه کمرشون اینقدر جا داشت رد میداد همیشه 🤦🏼‍♀

من سه بسته ۴۰ تایی گرفتم ولی نمیدونم چقدر استفاده میشه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد