به نظرم ۱بسته ۴۰تایی سایز ۱ کافیه
من ی بسته خریدم کلا
نصفشو مصرف کردم دیدم دخترم جوش میزنه عوض کردم پوشکشو
حساسیت داشت
یبسته بخر شاید بچه توام حساسیت داشت
سایز صفر نگیریم پس کلا؟
من هم از روز اول ۱ بستم
اگر بچه دستشویی نرمال داشته باشه هر ۴ ساعت باید تعویض بشه
من دخترم ۲/۸۰۰ دنیا اومن چکاپ ۲ ماهگی ۴ تا ۴/۵ بود که من سایز ۲ بستم
خیلی من که از اول یک بستم وزن تولد هم ۳ فیکس بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.