پسرم۳ کیلو بود موقعه دنیا اومد
مامی شماره یگ هم از دو کیلو تا پنج کیلو میشه استفاده کرد دیگه تنگ میشه و بچه راحت نیست و زود ب زود پر میشه و همش نشتی میکنه ....
اره مولفیکس بیشتر رو پوست میوفته و سازگاری خیلی بهتره داره
من برا پسرم ۵ تا ۴۰ تایی
به نظرم زیاد نگیر چون ممکنه سریع واسه بچه کوچیک بشه ادرار یا مدفوعش پس بده یا اصن به پاش نیفته من فعلا دو تا بسته ۲۰ تایی گرفتم تا ببینم جثه اش چجوریه اصن مولفیکس براش خوبه یا نه بعد میگیرم مجدد ولی کلا شنیدم مای بیبی بهتره من مای بیبی به پای دخترم نمیفتاد ولی فک کنم برا پسرا بهتر باشه اگه به پای پسرم افتاد بعد مولفیکس مای بیبی میگیرم
معمولا روزی ۴تا۵ تادونه پوشک لازم میشه
تقریبا ۴۰تایی برای ده روز میشه.
فعلا ۲تا بگیر شاید بچه وزنش زیاد شد اندازش نشد یا حساسیت چیزی نشون داد
من خودم ۲تا ۴۰ تایی سایز ۱و ۲ گرفتم
مای بی بی
من پرس و جو کردم گفتن ماه اول زیاد مصرف میشه من خودم ۳تا بسته ۲۰تایی گرفتم یدونه ۴۰تایی
معمولا من پرسیدم همه گفتن ۴ بسته ۴۰ تایی مصرف کردن
بستگی داره ولی خواهرم۴تا مصرف کرد
منظورم اینه کلا چندبسته میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.