سللم خانما بنظرتون آزمایشم مثبته یا نه؟

تصویر
۱۶ پاسخ

منفی متاسفانه

منفیه

منفی.

منفیه

منفی بایداز۲۵بیشترباشه که مثبت بشه

من هشت روز تاخیرم
همیشه ۱۹ به ۱۹ پریود میشدم بدون هیچ فاصله ای

اگر تا یک هفته پریود نشدی یه تیتر بتا بده

منفی باز چند روز دیگه تکرار کن اگر بالا رفت مثبته

منفی عزیزم

زود ازمایش ندید

چند روز تاخیری؟

عزیزم منفیه ایشالله ماه دیگ

فک نکنم عزیزم
چون حدقل باید ۲۵ ب بالا باشه

منفی گلم

منفیه فکر کنم

به نظرم چند روز دیگه تکرار کن ۵ شده

سوال های مرتبط

مامان |°🩷•🌷°| مامان |°🩷•🌷°| روزهای ابتدایی تولد
مامان دوحبه قند مامان دوحبه قند هفته سیزدهم بارداری
مامان گل دختری🎀🧸 مامان گل دختری🎀🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد