۵ پاسخ

من سویق سنجد میدم

ازه میدم

یبوست میاره زیادش
گاهی اوقات تو‌فرنی یا کاچی بهش میدم

اره عالیه بریز تو فرنی تو ماست تو شیر بهش بده بخوره

اره من تو فرنی میریزم

سوال های مرتبط

مامان دل شکست💔 مامان دل شکست💔 ۱۵ ماهگی
مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان لِنا⭐️ مامان لِنا⭐️ ۲ سالگی
مامان آراد اهورا مامان آراد اهورا ۱ سالگی