مامانا این قرص مثل ال دی هستش

تصویر
۳ پاسخ

آره عزیزم

آره منم دقیق اینو میخورم خیلی خوبه بهتره ال دی عوارضش خیلی خیلی کمتره

اره اگه برا جلوگیری میخوری مارلین بهتره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۸ ماهگی