۸ پاسخ

خب بستگی داره چند هفته سزارین کرده باشن دیگه

32هفته سزارین شدم بار اول وزن بچمم 1650 بود

من پسرم ۱۶۰۰ بود هفته ۳۱ دکتر گف لاغره
۳۸هفته بدنیا اومد ۲۷۹۰ بود بااینکه تغذیم خوب بود

پسرم ۳۲هفته و ۲روز ۱۸۴۰بود وقتی دنیا اومد ۳۵۲۰بود

32 هفته 1680
38 هفته و 2 روز سزارین شدم 2900 بدنیا اومد دخترم
البته من دو سه هفته اخرو مریض شدم اصلا نشد خوب بخورم

من ۱۸۶۰ بودم
۲۹۰۰ بدنیا اومد

نرمال بوده دیگه
احتمالا ۳ ب بالا میشه

ماله من31هفته دقیق 1664بودحالانمیدونم استرس دارم بدنیابیادچقدرمیشه

سوال های مرتبط