فرزند پروری
بالاخره وصل شدروبیکا ایتا

۱۵ پاسخ

بچه دردی میخوره اخه این دوتا

ایتا وصل نمشه

ایتا نشده روبیکا سروش و آی کپ شده

ایتا‌نمیشه گ روبیکا

پیام میشه؟ داد

میگم چرا قسمت دورهمی گهواره غیرفعاله؟

من فقط فیلم میبینم باهاش 😂

نمیشه پیام داد

فقط پیوی میشغ

برامن چرا وصل نیست پس

نمیشه تو گروه

روبیکا چت ک میکنم حس میکنم یکی نشسته داره پیامام میخونه😂😂
داخل گروه هم نمیشه پیام داد

وصل بود فقط میشه پیامها وفوروارد کرد

فقط روبیکا

بله عزیزم

سوال های مرتبط