این یعنی چی😐
.
.
.
. کودک
مادر
شیرخشک

تصویر
۱۱ پاسخ

این گوه خوریا دیگه چیه

انگار نوشته روش دوم کالابرگ
آخه من دیدم یه سری ها میگفتن چرا خود کالا رو نمیدن بهمون و پول میدن!!!

تو این روش به جای اینکه نفری یه تومن دریافت کنید، باید نفری ۳۰۰ بدید و براتون کالا میدن . حالا باید دید کدوم به صرفه تره.

من نمیگیرم 4 تومن میگره این رو بگیریم
اون به صرفه تره

گدایی برا پولی که حقتونه متاسفانه

این یعنی چی

😒🙄تازه پول هم میگیرن چه وضعشه اللهی بمیرم واین خفت رونبینم

به جای اینکه نفری یک ملیون رو برید هر چی میخواین بردارید، میتونین ی بسته سبد کالا ک این ۹ قلم توشه رو به قیمت ۱۳۰۰ بردارید ک ۱ ملیون از شارژ کالابرگ و ۳۰۰ هزار تومن هم از کارت بانکی پرداخت میکنین.برای هر نفر

والا نمیدونم جواب دادن ب منم بگو

وا فقط بلدن مسخره بازی دربیارن این چه وضع واسه مون تایین تکلیف میکنن

نمیدونم ب منم بگین؟

بمنم بگووو🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ سالگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی