۷ پاسخ

گرمیجات کم تر بخور بوسش نکن اینا خودشون برطرف میشه عزیزم🤲🏻✨

هیچی نزن طبیعتشه دکتر گفت پوست ریزی میخوان بکنن اینجوری میشه ..خودش خوب میشه کم کم

از بوسه صورتش حساسه

بوسش نکنید خودش خوب میشه

با پد سکه ای و آب ولرم روزی ۳ بار پاک کن

من مرطوب کننده ایروکس خریدم دو سه روزه استفاده کردم ظاهرا یکم بهتر شده البته گرمی هم نمیخورم چند روزه

بوس کردی

سوال های مرتبط

مامان پناه 
خانم مامان پناه خانم ۱ ماهگی