این حالت ناف طبیعیه؟ بعدا خودش میره تو؟

تصویر
۵ پاسخ

آره میره

بله کوچیک تر میشه اما همین حالت میمونه.
پسر منم همین شکلی نافش

اره به مرور میره داخل نترس طبیعیه

دختر کوچیکه من نافش همین طوری بود الان هم هست فقط کوچیک تر شده

اره ولی شکلش همینجوری میمونه،با چیزی ببندی بهتره فرم میگیره

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی