سلام خواهرا ترشحات نزدیک زایمان چجوریه؟

۳ پاسخ

معمولا میگن خونیه ، ولی اگه یهویی اب زیادی اومد ممکنه کیسه اب باشه ، طبیعی هستی؟

عزیزم درخواست میدی

ژله ای و گاهی با لکه خون

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی