۴ پاسخ

والا من از اول داشتم

این ترشحات همون ترشحایی هس ک دهانه رحم رو پوشونده کم کم میاد میریزه و رحم باز میشه واسه زایمان

واای منم دارم چند روزه که درد و خارش واژن هم دارم کلافه شدم دیگه این چند روزه

بله منم داشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی