#فرزند پروری
#ترب پی
#شیرخشک
#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

سلام محصولاتت ب دستت رشید قسطی خرید کردی؟؟

همون موقع که واریز میکنی بعد چند روز میارن برات دیگه سر ماه قسطشو میدی

اولین‌واریزی ک‌میشه قسط اول ک واریز کنی برات ارسال میشه

تا حالا خرید نداشتم اینطوری

من با اسنپ پی گرفتم با اولین قسط میفرستن

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻💙 مامان رادین👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی
مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان shahan🧸🤎🍩🪵 مامان shahan🧸🤎🍩🪵 ۱ سالگی