۱۰ پاسخ

خداحفظش کنه گلم مبارکش باشه مواظبش باش کاش اینجام زیادبرف میومدمنم چهارماهگی پسرمومیگرفتم توبرفا

عالی 😍😍🥶🥶

چ جرعتی داری اینجوری بردی بیرون
من مامانم نمیزاره 😅😅😂

خوداااا منم میبرمش ماه آینده سه ماهگیشو میگیرم😍😍😍

بعد من شوهرم بچه را ۴ لایه میپیچونه پتو

خیلی نازه خداحفظش کنه تهران برف اومده؟

چقد خوب 😍 شوهر من که اصلا نمیزاره برم بیرون دیوونم کرده دیگه

چه قشنگ شده

بانمک🤣🤣🤣

ای خداا چه قشنگگ😍🥹🍫🎀

سوال های مرتبط