دختـــرم واکسن دوماهگی زد 👼🏻🧿🤍

۱ پاسخ

منم پس فردا باید ببرم🥲با اینکه بچه دوممه ولی بازم استرس دارم.دخترم سر واکسناش خیلی اذیت میشد تب شدید داشت ترسش مونده تو جونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان دوقلوهام♥️🔗 مامان دوقلوهام♥️🔗 ۱۵ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان آقا کیان ❤️ مامان آقا کیان ❤️ ۹ ماهگی