۷ پاسخ

من تا حالا خودمم میرفتم خیلی گریه میکرد امشب همسرم تنها بردش ساکت بو. و اروم

من خوندم که زیر ۳ سال نباید موهاشونو کوتاه کرد چون فک میکنن دارید یکی از اعضای بدنشونو ازشون جدا میکنید و خیلی میترسن

پسر منم خیلی به قداها حساس بود با هر صدایی گریه میکرد مخصوصا ماشین اصلاح اونقدر کنارش باز کردیم اروم‌اروم عادت کرد تو گوشی هم دانلود کرده بودم براش

خب طبیعیه از صداش میترسه پسر منم اینجوریه

من خودم وقتی خوابه انجام میدم اصلا ارایشگاه نمیبرمش

اخه این بار چندمه امرو م که خیلی شدید بود

خب میترسه از صدای ماشین اصلاح

سوال های مرتبط