۶ پاسخ

۲۵ هفته و ۲ زوز رفتم

من واسم نوبت زده چهارشنبه که وارد ۲۴میشم قند ام لب مرزه گفت باید زودتر بدی که داشته باشی قند باید کنترل بشه

۲۴تا۲۸هفته.منپهمین‌هفته رفتم.۱۰ساعت ناشتاباش

من امروز دادم اکثرا ۲۴تا ۲۸میرن فک کنم

اره عزیزم باید ناشتا باشی

واسه من زده ۲۴هفته پنج روز که باید برم ۱۲ساعت ناشتایی داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان آراز و دخملی مامان آراز و دخملی هفته سی‌وششم بارداری