سلام خانما شما امگا ۳ کی مصرف میخورین
هرروز یا هفته ای؟

۶ پاسخ

بعد غدا چرب نهار

بمن گفتن هرروز خوب نیست اگر هفته ای یک بار ماهی میخورین در هفته سه بار مصرف بشه بیشتر نباشه

من هرروز میخورم

چیه برا چی خوبه

به من گفت هفته ای دو بار

من هر وقت یادم باشه میخورم ولی خب یک روز در میون

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دهم بارداری