امگا ۳ کی تاحالا خورده برای چی خوبه

۳ پاسخ

من از زمانی ک باردار شدم دکتر نوشت هفته ای دوتا دونه .سرخود یا زیاد مصرف بشه به جای اینکه مفید باشه نتیجه عکس میده

من می‌خوردم دوماه الان تموم شده نگرفتم

همیشه بخور واسه زنا واجبه و اینکه واسه همه چی خیلی خوبه تنبلی تخمدان همه ‌‌‌..‌

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
عسلم🍯 عسلم🍯 قصد بارداری