سلام بچه ها تون غلت میزنن بچه من نمیزنه نصف می‌ره

۵ پاسخ

چهارماه ۱۲روزش امروز برای اولین بار بدون کمکی غلت زد😍

بچه منم فقط به پهلو میشه
بچه اولم ۳ ماهگی علت میزد ولی این یکی الان ۴ ماه و ۲۲ روزشه هنوز نمیچرخه

بچه منم نمیخوره

بچه ها باهم فرق میکنن عزیزم ، بعضیا زودتر بعضیام دیرتر راه میافتن پسر من از سه ماهگی غلت میخورد الانم با کمک سینه خیز میره جلو ،ولی اصلا چیزی نیست که بخوای ناراحت بشی یکم دیگه غلت میخوره خودتم کمکش کن

از منم نصفه میره

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۲ ماهگی
مامان ⚘️اسماوسبحان☘️ مامان ⚘️اسماوسبحان☘️ ۶ ماهگی