۳ پاسخ

فکر نکنم ربطی داشته باشه
ولی برا پسر من خیلی اذیت کننده بود روز اول خوب بود بعد دیگه روز دوم خیلی اذیت شد

پسر من خیلیییی اذیت شد سه روز تب خفیف داشت همشم جیغ میزد گریه میکرد رفلاکسشم تشدید شده بود

نه کی گفته؟
ربطی ب رفلاکس نداره
بدن بچه ها باهم متفاوته

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی