فکر نکنم ربطی داشته باشه
ولی برا پسر من خیلی اذیت کننده بود روز اول خوب بود بعد دیگه روز دوم خیلی اذیت شد
پسر من خیلیییی اذیت شد سه روز تب خفیف داشت همشم جیغ میزد گریه میکرد رفلاکسشم تشدید شده بود
نه کی گفته؟
ربطی ب رفلاکس نداره
بدن بچه ها باهم متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.