۹ پاسخ

من تک شاخم🥲

منم دوشاخه م بچه دومم🙂

خواهر من دوشاخ بود اتفاقا با ی بار اقدام می‌گرفت چهارتا پسر داره ماشالا 😍😍 اینا چرت پرت دکتراست خدا بخواد بده کاری نداره براش

دوشاخم ماه اولم باردار شدم

دو شاخ چیه من نشنیدم تاحالا🤣من فک کردم منظورت اینه کسی طبیعی باردار نشده ینی

خداروشکر منم طبیعی باردار شدم

دوشاخ ها حامله نمیشن؟🫥

دو شاخ یعنی چجوری؟

دوشاخ هستم

سوال های مرتبط

nazenin nazenin قصد بارداری
مامان سلین /ایهان مامان سلین /ایهان هفته بیست‌وپنجم بارداری