۷ پاسخ

عزیزم بعد زایمان شیر همینجوری شر شر نمیاد که تا یک هفته ممکن طول بکشه میاد هاا شیر این موندن به خودت که نامید نشی بچه ممکن سینه نگیره یا فک کنی سیر نمیشه یا بگی شیر ندارم برای این کارا میتونی قطره شیرافزا بگیری بری زیر دوش آب گرم سینت مالش بری مایعات زیاد بخور و اینکه مهم تر از همه بچه باید مک بزنه تا قشنگ شیر پر بشه با دوشیدن و.. نمیشه

یه سوال شما سزارینی هستین؟؟؟چرا تاالان بچه رو بر نداشتن پس؟؟؟؟

اولش آغوز میاد کمه اما خیلی مقویه همونو هم که بخوره سیر میشه زایمان اولم همین که زایمان کردم بچه رو اوردن گفتن شیر بده تعجب کردم شیر اومد ولی اونقدر گریه میکرد بردیم خونه همش گریه میکرد سنم کم بود نمی‌دونستم بهش شیرخشک دادیم کم کم سینه رو نگرف

شیر اغوز بدوش نگه دار نی نی بخوره
بعد برو زیر دوش سینه رو ماساژ بده داعم نه یکبار دوبار و صد البته مایعات
شنیدم ابجوش . شیر خشک اینا میدن حالا با چی نمیدونم ک بعدش سینه مادر بگیره عزیز

بله گلم من شیر نداشتم دارم شیر خشک میدم

اره نمیشه بچه رو گرسنه نگه داشت

ببخشید چجوری میتونم تاپینگ های خودمو ببینم؟

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان 💮آیه💮 مامان 💮آیه💮 ۹ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی