کلا کولیک و رفلاکس و‌نفخ‌ اینا تا کی هستش؟؟

۷ پاسخ

پسرم بهتر نشده ک بدتر شده

از ۱ ماهگی تا ۶ماهگی گلم

معمولا ۳ماهگی روکه پرمیکنن تموم میشه یاخیلی کم میشه بازم بعضیامیگن نهایت تا۶کولیک هست

از بهداشت گفتن تا ۶ ماهگی هست این لامصبا 😑

برا دختر من کولیکش چهل روزگی خوب شد و رفلاکس نداشت خدارو شکر

کولیک نهایت تا۴ ماهگی که خیلی ضعیف تره
رفلاکس اگر پنهان باشه خیلی زمان میبره بره
ولی اگر عادی باشه تا۶.۷ ماهگی

فک کنم تا شیش ماهگی اما از اواخر سه ماهگی کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️ Aylin ❤️ مامان ❤️ Aylin ❤️ ۴ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی
مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان نیک🧿🩵 مامان نیک🧿🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی