چرا شکمم کوچیکه بزرگ نمیشه همش نگران رشدشم

۹ پاسخ

منم شکمم کمه ،،،نی نی تو پهلومه تو آنومالی هم وزنش خوب بود،،،خداروشکر ک شکمم کوچیکه ،شکم بزرگ چیه آخه😶وزن بچه ربطی ب شکم نداره

عزیزم نگران نباش مگه دکتر نمیری وزنتو بگیره

شکم ربطی به رشد بچه نداره تو 8و9ماهگی شکمت یهو بزرگ میشه

عزیزم سونوی رشد رو برو اون موقع می فهمی وزنش خوب بوده یا نه و اگر با وزن خوب بازم شکمت کوچیک بود این یعنی ربطی به شکم نداره و بچه تو پهلو و لگن هست خانومایی که لگن خوبی دارن بچه تو لگن فضا داره زیاد لایه های شکم رو باز نمیکنه خصوصا دیگه اگر بچه اولت هست

من تا هفته ی ۳۲ شکمم اصلا مشخص نبود اصلا معلوم نبود باردارم الان یکدفعه شکمم بزرگ شده وزن بچه ام هم هربار سونو رفتم خیلی خوب بوده

نگران نباش برای من از۳۰ هفته به بعد کم کم بزرگ شد الانم به ۸ ماهه ها نمیخوره شکمم ولی نی نی ۲کیلو هستش

نگران نباش شکم منم کوچیکه کسی بیرون ببینه متوجه نمیشه باردارم
ولی وزن بچه تو سونو خوب بود دیگه نگرانی ندارم

تو سونو اگه وزن نی نیت خوبه نگران نباش عزیزم
همه بدنا شبیه هم‌ نیستن
مهم وزن بچس

شاید تو پهلوهاته
برا من که سمت چپم جا خوش کرده

سوال های مرتبط

مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰🏼 مامان معجزه خدا😍🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری