من اندازه توام ندارم همش وقت عکاسی میگیرم بعد کنسل میکنم شکمم تکون نمیخوره☹️
خوبه شکمت ترک نخورده
نگران نباش بچه تو ماه هشتم و نهم وزن میگیره و شکم بزرگ میشه
شکم من کوچیک تر مال تو 😂😂😂😂👨🏻🦯👨🏻🦯👨🏻🦯
از حالا به بعد بیشتر بزرگ میشه
برا من الان انقده
😂بعد به این فک کردی که بعدش چجوری میخوای جمعش کنی؟
از این به بعد بزرگ میشه
از الان ب بعد تاااازه جنین وزن میگیره
اشکال نداره. بعضیا بچه تو پهلو و لگن میره و شکم خیلی نشون نمیده. ب من ک همین الانم میگن فک کردیم ۶ ماهته!!!!!!
انتهای گوشیت هستا تا اوتجاست شکمم همچنان همش تعجب میمونم این بچه کجاست اثری نیست ازش لگد نزنه واقعا هیچی نمیفهمم
مهم اینه وزن بچه خوب باشه بزرگی شکم مهم نیست
منم همچنان منتظر بزرگ شدن شکم هستم
پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم
حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del
از هفته ۳۳ من بزرگ شد جر خوردم
خوبه که بزار برسی به ۸ میاد جلو بری تو ۹یدفعه میترکی میاد بیرون
واسه هفته ت خوبه عزیزم، اگه وزن نینی خوبه اشکال نداره
من الان از رو لباس یذره مشخصه شکمم ولی سنگین شدم
بزرگ میشه ، هر چند شکم کوچیک بهتره کمتر ترک میخوره بعد از زایمان زودتر جمع میشه
نگران بزرگی شکم نباش
نی نی تو پهلوته
از ۳۰ هفته ب بعد سریعتر بزرگمیشه
تازه از الان قراره نی نی رشد کنه عزیزم بززگ میشع عجله نکن
🤣😂باز شکممو نشون ندم رکود شکوندم من ک
منم همین قدره بزرگ نمیشه میرم بیرون معلوم نیست باردارم
منم انگار تو یه مرحله مونده😅
خوبه عزیزم بزرگ زیادی خوب نیست😬
بزار نشه من ارزومهمیگم کاش شکمم بزرگ نشه😂
تاپیکام ببین گلم😌❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.