۱۰ پاسخ

اگه وزن نی نیت خوبه چه اصراری داری بزرگ شه؟؟انقد سخته خیلی سنگین میشی

ی دوره هست استب میخوری انگار منم بودم

منم همینجوریم هنوز هیج کس متوجه نمیشه باردارم حتی حرکاتشم خیلی واضح احساس نیکنم با اینکه جفتم خلفی

چیز شیرین بخور تکون میخوره

خب بچه ی منم ظعیف بود بخدا ماه پنجم تکون های کوچیکی می‌خورد

بچه ی اولته

فردا برو بهداشت قلبشو برات بگیرن خیالت راحت بشه

منم همینجوریم یکدفعه انگارشکم ندارم همش بادبوده بعددرست تکون نمیخوره بعدیدفعه تکون میخورع

تکون نمیخوره الان؟؟؟

منم همینجوریم🥹

سوال های مرتبط

مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری