۱۸ پاسخ

من حتی وقتی میگم نگاه کن هم دیگ تکون نمیخوره🤣
بع دست زدن نمیرسههه

حالا من برعکس همش دستش شوهرم میزاره صداش میشنوه تکون میخوره

حالا واسه من برعکسه تا باباش دستش میزاره شروع میکنه من دستم بزارم دریغ از یه نیمچه حرکت🤕

چون وروجک تشریف دارن
برا بار اول همسرم حسش کرد امروز
هفته ات بره بالاتر حرکتاش واضح تر میشه

اره واسه منم همینطوره همسرم کلی با ذوق دستشو میذاره نینیم اصلا تکون نمیخوره حس میکنم همسرم خیلی ناراحت میشه هی خواهش و تمنا میکنه تکون بخور اما انگار نه انگار 😂 منم خیلی هورمونام بهم ریختس وقتی تنها میشم به این همه منت فکر میکنم یهو گریم میگیره 😂😂😂

مال ما برعکسه شوهرم دست میزاره چنان لقد میزنه 😂😂

تو خوبه شوهرت دست میزاره من خودمم ک نگاه شکمم میکنم دیگ تکون نمیخوره🤣

چون نی نی ها میخوان مارو ضایع کنن😂😂

چون دست بابارو کاملا می‌شناسن و احساس آرامش دارن برای من ۲ روز پیش باباش کلا خونه نبود آخر شب اومد خونه کل اون روزو تکون نخور همین صداش میاد باهاش حرف میزنه شروع میکنه به دست و پا زدن

فکر کنم یه قانون نانوشته ای بین نی نی هاست که مارو ضایع کنن 🙃🫠

مال منم همینه ولی واسه ابجیش وروجک بازی درمیاره😅

منم همینم 🤣🤣🤣

من حتی وقتی میخوام فیلمم بگیرم براش تکون نمیخوره😂😂😂

ارهههه ب شوهرم همین الان میگم چرا دس نمیزاری به شکمم میگه والا حسش نمیکنم از بس تکون نمیخوره احساس نمیکنم
ولی خانوم از صب تا شب ک تنهام میپلکه اینور اونور 😂😂😂

یه ویدیو دیدم میگفت چون با دست پدر غریبه هستن
وقتی پدر دستشو میذاره جنین تمرکز میکنه برای شناخت اون دست

حالا من برعکس😂🤦

منی ک یبارم دستشو رو شکمم نزاشته 🥲

چون نی نی ها میخوان مامانو ضایع کنن😁

سوال های مرتبط