۱۶ پاسخ

برمن از همین بود ولی هیچ تاثیری نداشت تو دلی من بیشتر ب ترش واکنش میده😂😂😂اکثرا ب هیچی هروقت خودش حال کنه تکون میخوره

خخخ ارع

اره حرکتاش خیلی شدید شده بود

چی هست

آره ولی بعدش گرفت خوابید

نه والا مال ما خاب بود

اره😂😂😂😂😂😂

اره😂🥲

اره خیلی خوشش اومده بود

منم همین الان خوردم قشنگ قرر میداد ها😂😂😂

آره تا دو روز بعدش😂

عزیزم خوشش اومده نی نی🥲

مال من آبیا بود
نه ریلکس بود تودلیم🙂‍↔️

اره خیلی با این شربت حال کرد😵‍💫🤭🤣

اره😂😂😂😂

اره😂😂

سوال های مرتبط

مامان دخملا مامان دخملا ۱ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی