بعد خوردنش نی نی بندری میره😂😂

تصویر
۸ پاسخ

دقیقا منم وقتی رفتم از شدت شیرینی بچه یجوری تکون میخورد خندم میگرفت خیلی باحال بود☺️

من نداشتم این آزمایش رو همه انجام نمیدن با شربت رو ولی خب دوستم رفت میگفت بزرگش کردن آدم میگه چه سخته ولی سخت نبود ، قندش زیاده دیگه یهو وارد بدن میشه بعد از ناشتایی بچه کیف میکنه

خیلی بده حتی شیشه شو میبینم حالم بدمیشه

خیلی خوشمزس این لعنتی 😋

برای من دوست نداشت فکر کنم ترسید 🤣🤣

این ازمایش چیع؟
واجبه انجام داد؟

چجوره خوبه طعمش میشه خوردچندماه شدی بایدبری این ازمایشو

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی
مامان حافظ برهان مامان حافظ برهان ۱ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی