خانما نی نی اگر وزنش کم باشه میره دستگاه

۶ پاسخ

فکر کنم اگر سر موقع بدنیا بیاد نه، اگر زودتر بدنیا بیاد شاید، من بچه ۲۴۰۰ یا ۲۶۰۰ هم دیدم سر موقع بدنیا اومدن دستگاه نرفتن

من پسر خواهرشوهرم 12بهمن ب دنیا اومد سر موقعه 2400بود دستگاه نرفت
اما عروس عاموم کیسه ابش ترکید زودتر ب دنیا اومد بچه با 2750چون امپول ریه نزد بود دستگاه رفت امپول زدن بهش بعد دو روز مرخص شد

نه به وزن نیست که عزیزم

اگه آمپول ریه بزنن شاید نره

فک کنم اگه ریش اوکی باشه نره دستگاه

شاید کم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ویکم بارداری