فکر کنم اگر سر موقع بدنیا بیاد نه، اگر زودتر بدنیا بیاد شاید، من بچه ۲۴۰۰ یا ۲۶۰۰ هم دیدم سر موقع بدنیا اومدن دستگاه نرفتن
من پسر خواهرشوهرم 12بهمن ب دنیا اومد سر موقعه 2400بود دستگاه نرفت
اما عروس عاموم کیسه ابش ترکید زودتر ب دنیا اومد بچه با 2750چون امپول ریه نزد بود دستگاه رفت امپول زدن بهش بعد دو روز مرخص شد
نه به وزن نیست که عزیزم
اگه آمپول ریه بزنن شاید نره
فک کنم اگه ریش اوکی باشه نره دستگاه
شاید کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.