به وقت این آزمایش شیرینه😂😋
گلوکز🤰🏻

تصویر
۱۱ پاسخ

استرس دارم من هنوز ی ماه دیگ وقتشهه..
می‌دونم قرار چن بار تکرارش کنمم

آزمایشگاه بوعلی رفتی؟

من دو بار رفتم هر دوبار حالت تهوع گرفتم

منم تازه خوردم ولی خیلی شیرین بود دلمو زدددد😵‍💫

منم دادم بیا تاپیکم خیلی خوشمزه بود

کدوم آزمایشگاه رفتی؟

من که همشو بالا اوردم

نوش 😅😅😅سر بکش بره تموم بشه تو میتونی

چی هست

راحت بود؟

خیلی خوشمزس من دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی جان🩵 مامان نی نی جان🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان خانم کوچولو🩷 مامان خانم کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی