۶ پاسخ

بچم رفلاکس پنهان داره براش ابگوشت خوبه؟

تا وقتی بچه بتونه کامل و بدون کمک بشینه رفلاکس ادامه داره بعدش دیگه دیگه راحت میشی

رب گوجه ،گوجه‌فرنگی ،ادویه جات تند،قهوه و کاکائو ،نخود و لوبیا،گل کلم و بروکلی ،سیر تازه ،پیاز خام ،شور و ترشی ،سیاه دانه ،کنجد ، خرما ،عسل ،انجیر ،قارچ ،گردو ، بادام زمینی ،پسته ،ارده،فندق ، بادام درختی ،دمنوش نعنا ،زیره ،مرزه ،و عرق نعنا ،توت فرنگی ،آناناس ،زرد آلو ، شلیل ، آلبالو ،پرتقال، لیمو، گریپ فروت ،کیوی، انار و رب انار ،
تمام موادی که گفتم داخل غذا هم نباید استفاده بشه اگه شیر خودت و میدی ، به نوزاد هم نباید بدی

میگن گوجه مرکبات بادوم

چیزای اسیدی
مثل گوجه

منم نمیدونم ولی تجربم اسانس دارا پرتقال فذای شنگین سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی