اسم دختر هانیل خوبه یا حلیا....؟

۹ پاسخ

هلیا قشنگ وخوش آهنگه

هلیا قشنگه

هلیا👍🏽

هیچکدوم

هانیس قشنگ تره یا هایلی

هیچ کدوم

من نمیپسندم 😀😀ولی بین این دوتا هلیا بهتره

بااحترام هیچکدام

هیچکدوم سلیقه من نیس
به نظر من حلما از این دوتا قشنگ تره هم معنیش هم لفظش

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان محمدعلی و نورا مامان محمدعلی و نورا ۱۲ ماهگی
مامان مامان دخملا مامان مامان دخملا ۳ سالگی
مامان پسرم‌و‌دتریم مامان پسرم‌و‌دتریم ۳ سالگی