۴ پاسخ

عالی عزیزم ماشاالله

عالیه

اره عالیه نرماله

خوبه
من ۳۰هفته رفتم ۱۶۰۰بود دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری