۶ پاسخ

من دخترمو کلاس اولشو تموم کردبردم آموزشگاه بیان ۲ سال موند دیدم آموزش خوب نیست کتاب هاش همه قدیمی دارن تدریس میکنن الان ۴ ساله آموزشگاه دپیلما ثبت نام کردم فوق العاده راضیم هم تدریسش هم تیچرهاش هم خوبن

سوال خوبي بود
يعني براي بچه هاي ٤ ساله هم سفير خوبه؟

خودم مترجم زبانم و مدرک اموزشگاهیم از سفیر گرفتم بااینکه قبلش خیلی اموزشگاه های دیگه رفته بودم ولی واقعا سفیر قبول دارم

من سفیر میبرم

سفیر خوبه

رشت پر از آموزشگاه خوبه، ولی دوستم یه آموزشگاه آنلاین بهم معرفی کرده که روی بچه بچه خودش اثر خوبی داشته، دردسر رفت و آمد توی ترافیک دیوانه کننده رشت رو هم نداره

سوال های مرتبط

مامان دو تا عشق مامان دو تا عشق ۵ سالگی