رفتم آنومالی خداروشکر همچی خوب بود

تصویر
۱۲ پاسخ

به سلامتی عزیزم😍😍😍

مبارک باشه عزیزم 😘
چن هفته و چن روز بودی ک رفتی

خداروشکر مارو هم دعا کن

مبارکت باشه عزیزم ♥️منم چندساعت دیگه نوبت آنومالی دارم استرس گرفتم هم ذوق دارم الهی که خوب باشه همه چیش

ان تی بهتون چه احتمالی دادن؟
بعد ۱۵ هفته که رفتید دقیق چند هفته و چند روز بودید؟ من فردا نوبت سونو دارم به خاطر طول سرویکس و ۱۴ هفته تمام میشم یعنی اول ۱۵ هفته ممکنه جنسیت هم بهم بگن؟

خداروشکر

خداروشکر 😍
منم امروز سونو nt دارم خیلی استرس دارم

خداروشکر ❤️

خداروشکر نی نی چیه

خداروشکر عزیزم تبریک میگم

خداروشکر

جنسیت چی بود😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان گل دختر مامان مامان گل دختر هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری