سلام خانوم ها ازمایش پروتئین چجوریه

۳ پاسخ

واای من چهار بار تو بارداری دادم همشم خوب بود

ازمایش ادرار هستش یه دبه میدن که باید ۲۴ ساعت هر چی ادرار داری توش تخلیه کنی و بعد ببری بدی به ازمایشگاه

دفع پروتئین؟

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان دوقلوها💖💖 مامان دوقلوها💖💖 ۸ ماهگی