۳ پاسخ

آزمایش ادراره ۲۴ ساعته است که ظرف میدن میبری خونه ، ادرارتو جمع میکنی فردا صبحش به آزمایشگاه تحویل میدی

همون ازمایش ادرار قسمت پروتیین اگه نگاتیو نوشته باشه یعنی مشکلی نیست

آزمایش خون و مدفوع میگیرن ازت

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان مهرسام ومانیار💙 مامان مهرسام ومانیار💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۴ ماهگی