سلام مامانا دفع پروتئین ندارم ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

نه اصلا نداری بیشتر از ۱۵۰ باشه یعنی دفع پروتئین برای شما ۲۶ هست نگران نباش

نه عددش خوبه

من نمیدونم چوابش چیه ولی من دفع پروتئین داشتم زایمان کردم

نه عزیزم

ممنون از همگی 😍❤️

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ومانیار💙 مامان مهرسام ومانیار💙 ۱۲ ماهگی
مامان راحله مامان راحله ۱۱ ماهگی