بچه ها دفع پروتیین اینه ؟ ندارم فک کنم

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم اگه خواستی درخواست بده شخصی راهنمایی ات کنم

تصویر

این چه آزمایشیه

نشون دکتربده

یکم داری ولی از ۳۰۰ بالاتر باشه خطرناکه البته تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان پندار😍 مامان پندار😍 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی