بچه ها ازمایش دفع پروتیین باید ناشتا باشم؟؟

۵ پاسخ

دفع پروتئین من دادم ۲۴ ساعت ادار رو جمع آوری کنید ظرف بهت میده . فقط برات دفع پروتیین نوشته یا قند و کم خونی هم هست باهاش مال من چون قند و کم خونی هم بود اره نیاز ب ناشتایی بود برا شما اگ فقط دفع پروتیین باشه نه نیازی نیس

نه من انجام دادم لازم نیست ناشتاباشی چون ۲۴ساعته ادرارت باید جمع کنی

ن عزیزم ی قوطی بزرگ میده واسه ادرار

نه فک نکنم

نه ناشتایی مهم نیس

سوال های مرتبط