دفع پروتئین من دادم ۲۴ ساعت ادار رو جمع آوری کنید ظرف بهت میده . فقط برات دفع پروتیین نوشته یا قند و کم خونی هم هست باهاش مال من چون قند و کم خونی هم بود اره نیاز ب ناشتایی بود برا شما اگ فقط دفع پروتیین باشه نه نیازی نیس
نه من انجام دادم لازم نیست ناشتاباشی چون ۲۴ساعته ادرارت باید جمع کنی
ن عزیزم ی قوطی بزرگ میده واسه ادرار
نه فک نکنم
نه ناشتایی مهم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.